Geoblog.pl    GregorioW    Podróże    Dresden und seine Umgebung    Znowu wiewiór

Znowu wiewiór

Niemcy
Niemcy, Dresden Pillnitz

W ten weekend brakuje tylko trochę wycieczkowej pogody. Cóż, może jeszcze się poprawi ;)

Do kamelii szedłem nieco dookoła, żeby też po parku sobie pospacerować. Przypominam: ogród/park pałacowy w Pillnitz zadowoli zarówno miłośników ogrodów francuskich, jak i angielskich. Co więcej, w "części dendrologicznej" większość ciekawych okazów jest opisanych, więc i nauczyć się czegoś można.

Poza tym można też obserwować skutki działalności gryzoni, znane już Czytelnikom.

Dawno, dawno temu wolny czas spędzałem m.in. na rozwiązywaniu łamigłówek z zeszytów z serii "Wesołe minuty". Raz był obrazek do pokolorowania (tzn. pola z kropką to jeden kolor, z krzyżykiem drugi itd.; dobrze zapamiętałem ten obrazek, bo było dużo kolorów => dużo różnych symboli ;) ), a w odpowiedzi było "mandarynka". Ale obrazek nijak nie przypominał znanego mi owocu. Jakiś czas później dowiedziałem się, o co chodzi i od tego momentu zawsze chciałem zobaczyć mandarynkę na żywo.

A jak trudno temu ptaszysku zdjęcie zrobić!