Geoblog.pl    GregorioW    Podróże    Dresden und seine Umgebung    Graffiti

Niemcy, Berlin Mitte
Przejechano 1911 km

(English here)

Spojrzawszy na zegarek, wybieramy się jeszcze metrem w przeciwnym kierunku niż planowaliśmy - na pl. Aleksandra [I, cara Rosji].

Kolejny to plac z niemal wyłącznie nową zabudową. Nasi goście będą mieli ciekawy obraz Berlina na początek - nie widzieli chyba żadnej kamienicy z poprzedniego przełomu wieków ;)

Uwagę zwraca wyjątkowo ciekawy pomysł oblepienia wieży telewizyjnej ogromnymi (czytelnymi z dołu) reprodukcjami graffiti-wierszyków, które zwykle można w różnych miejscach znaleźć.

Aha, jeszcze zaliczamy tramwaj, przejeżdżając z jednej strony dworca na drugą ;)

----

We have realised we still have some time, so we're going opposite the planned direction, ending up at Alexanderplatz.

Again - only modern architecture. Our guests will have interesting image of Berlin after their first visit. They have seen hardly any tenement house from the turn of 19th and 20th century ;)

What's noticeable is the TV tower covered with huge graffiti-like inscriptions, readable from the ground.

Oh, what's more, we're doing one stop by the tram, going from one side of the train station to another ;)