Geoblog.pl    GregorioW    Podróże    Malta 2008    Camping <i>Barco Reale</i>

Camping Barco Reale

Włochy
Włochy, San Baronto/Nardini

I znowu nie było tak łatwo dojechać na kemping. Nie wszystkie drogowskazy pokazywały to, co byśmy chcieli ;) Ale i tak poszło sprawniej niż w Fiano Romano.

San Baronto to malutka miejscowość na przełęczy powyżej Lamporecchio, siedziby gminy. Różnica wysokości między tymi dwiema meijscowościami to ok. 200 m, które pokonuje się oczywiście krętą drogą. Na szczęście jest to fragment ważnej lokalnej drogi łączącej Empoli z Pistoią, więc jedzie się całkiem wygodnie. Gorzej, gdy trzeba odbić na Nardini, jeszcze w górę. Trzeba zaatakować dwa podjazdy, które najlepiej przejechać na pierwszym biegu...

Barco Reale to historyczna nazwa kompleksu leśnego na tutejszych wzgórzach Monte Albano. Mamy bowiem kolejny kemping na wzgórzu z pięknymi widokami na obie strony pasma. Szczególnie atrakcyjne są pejzaże wieczorne. Żeby było ciekawiej, prawdopodobnie widać też dwie latarnie morskie. Trafia się nam też bardzo ciekawie położony namiot. Nie wszystkie ma Eurocamp tak dobrze ustawione, więc trzeba mieć trochę szczęścia, ale miejsce jak najbardziej polecam!