Geoblog.pl    GregorioW    Podróże    Dresden und seine Umgebung    <i>Paul Rackwitz</i>

Paul Rackwitz

Niemcy
Niemcy, Dresden Plauen

Wydostawszy się z Wölfnitz na Tharandter Str. wsiadłem tam w autobus, który zawiózł mnie do Plauen. Osiedle położone jest już na wzgórzach, ma nawet taki sympatyczny ryneczek. Byłem już po zmroku, może więcej innym razem będzie. W każdym razie znów w okolicy nic ciekawego nie znalazłem. To znaczy na kolację może by się i coś znalazło, ale kolacji nie chciałem.

Wsiadłem znów w autobus, myśląc już raczej o powrocie do akademika. Jadę sobie i jadę ulicą, wzdłuż której pełno jest takich przerośniętych willi. Patrzę - a tu coś potencjalnie ciekawego. Wysiadłem na najbliższym przystanku i dobrze zrobiłem. Nazwać to trzeba chyba pubem (ni to bar, ni restauracja, piwiarnia też nie raczej). Nazywa się w każdym razie Paul Rackwitz. Jest w czym wybierać, a w tle spokojny, przyjemny jazz. Dokończyłem tekst do "Żaka" (-> zak.ludu.pl ;D ) i wróciłem na Hochschulstraße.

(i) Paul Rackwitz Destillate - Schankbier - Delicatessen, róg Plauenscher Ring i Bernhardstraße, dojazd autobusem linii 89 np. z Tharandter Str. albo ze stacji Dresden-Plauen do przystanku Kaitzer Str. albo Westendstr.