Geoblog.pl    GregorioW    Podróże    Dresden und seine Umgebung    <i>Campus</i>

Campus

Niemcy
Niemcy, Dresden Südvorstadt

Nie planowałem dziś niczego specjalnego na wieczór. Chyba to było widać, bo się mnie aż współlokator zapytał, czy mam jakieś plany. Skończyło się więc na zwiedzaniu ;)

Campus to knajpa studencka leżąca prawdopodobnie najbliżej IGH. Z zewnątrz - jak często bywa - niepozorna, wewnątrz - ogromna (chyba że właśnie ze względu na ten kontrast). Ze względu na dużą liczbę ścian czy filarów ma dosyć "skomplikowane" wnętrze. Dodatkowo stoliki są na dwóch poziomach. Co ciekawe - jest pomieszczenie dla palących, niezupełnie odgrodzone od reszty (jak wymaga podobno prawo). Nawet o to Thomasa - palacza :P - spytałem. Szybko mi uświadomił, że to prawo jest jak szwajcarski ser (tak podobno tu mówią) ;) Na szczęście my siedliśmy w tej większej części, czyli bez dymu.

Klub nawet sympatyczny. Chociaż nie wiem, jaka muzyka, bo mecz był. A przynajmniej nie zapamiętałem, żeby muzyka była nieznośna ;) Poza dużym wyborem napojów itp. można też coś zjeść, i to całkiem dobrze (w sensie ilości i jakości). W ogóle zaobserwowałem, że trudno tu np. znaleźć typową kawiarnię. Nawet jeśli lokal ma w nazwie "Cafe", serwują w nim obiady, i to z dosyć obszernego menu. Nie wiem, czy to reguła, musiałbym się bardziej przyjrzeć.

Za zdjęciu zagadka - dlaczego zestawione są ze sobą akurat te wyrazy?

(i) Campus Mehr als eine Kneipe..., Dresden Südvorstadt, Hübnerstrasse 13; dojazd m.in. tramwajem linii 8 do pętli Südvorstadt, tramwajem linii 3 do przystanków Reichenbachstraße albo Nürnberger Platz albo autobusem linii 61 do Nürnberger Platz.